Highway 51 - Bob Dylan

Highway 51 - Bob Dylan

51号線 ― ボブ・ディラン

 

Highway 51 runs right by my baby's door
Highway 51 runs right by my baby's door
If I don't get the girl I'm loving
Won't go down to Highway 51 no more

 

51号線はあの娘の家のすぐそばを走ってる

51号線はあの娘の家のすぐそばを走ってる

愛するあの娘が手に入らないのなら

もう二度と51号線なんかには行かないよ


Well, I know that highway like I know my hand
Yes, I know that highway like I know the back of my hand
Running from up Wisconsin way down to no man's land

 

なあ、ぼくはあの道のこと 自分の手みたいに知ってる

そうさ、ぼくはあの道のこと 自分の手の甲みたいに知ってる

ウィスコンシンから 誰もいないところまで走ってる


Well, if I should die before my time should come
And if I should die before my time should come
Won't you bury my body out on the Highway 51

 

なあ、ぼくの番が来る前に死ななきゃいけないのなら

ぼくの番が来る前に死ななきゃいけないのなら

51号線のところにぼくを埋めてくれないか


Highway 51 runs right by my baby's door
I said, Highway 51 runs right by my baby's door
If I don't get the girl I'm loving
Won't go down to Highway 51 no more

 

51号線はあの娘の家のすぐそばを走ってる

聞いただろ、51号線はあの娘の家のすぐそばを走ってる

愛するあの娘が手に入らないのなら

もう二度と51号線なんかには行かないよ